Sıla – Gönlüm Kırık Ayna

Ocak 31, 2010 at 11:16 pm (Sıla) (, , , , , , , , , , )

Sıla – Gönlüm Kırık Ayna

Pazartesi, 01 Şubat 2010

İndirDinle.TK Şarkı Sözleri paylaşımına devam ediyor. Şimdi sizlerle Sıla isimli şarkıcının, Gönlüm Kırık Ayna şarkısının sözlerini paylaşacağız. Bu parçanın şarkı sözünü bilgisayarınıza indirmeden kopyalayabilirsiniz. Şarkıyı dinlemek için Müzik yükleme kategorimize gidebilirsiniz.

Gönlüm Kırık Ayna İndir, Dinle, İzlesene, Sözleri, Şarkı Sözü, Video, İzle, Klip, Şarkı Sözleri, Şarkısını Dinle, Download, Mp3 İndir, Mp3 Dinle, Seyret
Bütün anılar gözlerimde,
Ezberledim sen gittin gideli..
Bu ızdıraba halim harap,
Sen bu hale koydun beni…

Ahh Gönlüm Kırık Ayna
Başım Alıp Nere Gideyim???
Sen Bana Yar Olmadıktan Sonra
Ben Elleri Neyleyim???

Hiçbir korkum yoktu Allah’tan
Yalnız koyup döndün geri..
İnsaf etsen de geçti artık,
O siyah beyaz film bitti…

Ahh Gönlüm Kırık Ayna
Başım Alıp Nere Gideyim???
Sen Bana Yar Olmadıktan Sonra
Ben Elleri Neyleyim???

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

